Een gesprek leiden
of lijden?
Heb je vaak het gevoel dat je tegen een muur praat in plaats van tegen je teamleden? Dat je gesprekken voert die helemaal niet het gewenste resultaat hebben?
Ontzettend frustrerend en energievretend is dat.
Maak hier nu komaf mee:
een gesprek ‘leiden’, kan je echt leren.
Tijdens deze workshop leer je praktische vaardigheden aan om in een gesprek de touwtjes in handen te houden en jouw doel te bereiken.
Met deze vaardigheden ervaar je meteen de positieve impact op jouw mindset en op de relaties binnen je team.
Weg frustraties, welkom productiviteit en goede sfeer.
Na deze workshop …
Kan je in een gesprek stappen vanuit een echt contact
Kan je opbouwen van nieuwsgierig naar interesse en “I²”
Kan je afstand houden van negatieve emoties
Kan je beter je eigen visie brengen, toegepast op de situatie
… werken jouw gesprekken beter
Inhoud
Dynamiek, flow en blokkers in een gesprek
Vier pijlers als leid-draad in een gesprek
Hoe bereid je je (niet) voor
Luisteren, afstand en speak your own voice: een upgrade
Hoe creëer je een sfeer van interesse en flow
Praktische ervaringen, interactieve oefeningen, rollenspellen met live feedback
Wie
Leen Schillewaert (dialoogbouwer & coach)
Karen Verbrugge (bedrijfstheater & coach)
De mosterd voor deze workshop: o.a. S. Covey, O. Scharmer; J. Bommerez; Carol S.Dweck; Brené Brown; D. Bohm; P. Lencioni;
M. Rosenberg; P. Senge
Praktisch
6 tot 10 deelnemers
Duur 0.5 dg
Regio: Gent | Eeklo | Maldegem
Deze opleiding komt in aanmerking voor de KMO portefeuille